- Szczegóły
- Kategoria: Sprzedaż warzyw
W ciągu ostatnich 20 lat postęp technologiczny dokonał się niewiarygodnie szybko. Od porozumiewania się za pomocą telegramu przeszliśmy do ekranów dotykowych, które umożliwiają nam ciągłą interakcję. Te ostatnie stały się niezbędnym narzędziem dla nas wszystkich, firm i osób prywatnych. Określa się to mianem transformacji cyfrowej: fakt zastosowania technologii cyfrowych w różnych aspektach codziennego życia. Handel elektroniczny warzywami i owocami jest ściśle związany z tymi zmianami.
- Szczegóły
- Kategoria: Sprzedaż warzyw
Przez wiele dziesięcioleci dietetycy i inni specjaliści ds. zdrowia próbowali i próbują nakłonić konsumentów do spożywania większej ilości świeżych produktów. Jednak marketing warzyw i owoców może stanowić wyzwanie. Na szczęście społeczeństwo stało się bardziej zainteresowane odżywianiem, koncepcją "żywności funkcjonalnej" i gotowaniem w domu. Właściciele sklepów ze świeżymi produktami mogą wykorzystać te trendy, aby edukować klientów i zachęcać ich do spożywania świeżych warzyw i owoców.
- Szczegóły
- Kategoria: Sprzedaż warzyw
Skuteczny marketing warzyw organicznych jest kluczem do rentowności. Marketing warzyw jest istotnym elementem każdego planu nowoczesnego gospodarstwa rolnego. Ochrona środowiska i bezpieczeństwo organicznych warzyw i owoców spowodowały wzrost zainteresowania ekologiczną produkcją warzyw i owoców jako alternatywą dla tradycyjnych gospodarstw owocowo-warzywnych. W rezultacie w początkach XXI wieku produkcja i marketing ekologicznych warzyw i owoców stale się rozwijały. Jednak w miarę jak coraz więcej producentów ekologicznych wchodzi do branży i staje się ona coraz bardziej konkurencyjna, obecni producenci są zmuszeni do tego, by stać się lepszymi hodowcami i skuteczniejszymi sprzedawcami warzyw i owoców.
- Szczegóły
- Kategoria: Sprzedaż warzyw
Gdzie sprzedawać warzywa i owoce? Takie pytanie często otrzymujemy od Was. Pragniemy udzielić kilku porad. Podzielić się z Wami Istotnymi informacjami i odpowiedzieć na Wasze pytania, abyście mogli rozwijać swój biznes. Jest to przewodnik, który nie tylko odpowie na pytanie, gdzie sprzedawać warzywa i owoce, ale także dostarczy wskazówek, jak rozwijać działalność w tej branży.
W latach 2015 – 2020 produkcja warzyw utrzymywała się na poziomie od 3,8 do 4,6 mln ton, co oznacza, że popyt na nie jest wysoki i rośnie, a zaspokojenie potrzeb ludności jest koniecznością. Produkcja kapusty wynosiła 0,8 – 1,0 mln ton, produkcja marchwi 0,7 – 0,8 mln ton, produkcja cebuli 0,5 - 0,7 mln ton. Produkcja owoców w Polsce w 2016 roku wynosiła 4,7 mln ton. Jabłka stanowią ponad 77% wyprodukowanych owoców. Owoce uprawiane są na 376 tys. ha powierzchni.
- Szczegóły
- Kategoria: Sprzedaż warzyw
Sprzedaż warzyw z własnej uprawy z godziwym zyskiem, z pewnością pragnie tego wielu rolników.
Od 1 stycznia 2016 r. możesz sprzedawać własne owoce, warzywa, czyli plony pola bez konieczności rejestracji działalności gospodarczej. W związku z nowelizacją ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych możesz zarabiać pieniądze, nie musisz zakładać działalności gospodarczej do tego celu. Możliwość zarabiania pieniędzy Została rozszerzona o sprzedaż produktów pochodzenia zwierzęcego lub roślinnego, które nie zostały przetworzone przemysłowo i pochodzą z własnej uprawy lub hodowli. Wyjątek stanowią zwierzęce i roślinne przetworzone produkty, które zostały stworzone w ramach specjalnych działów produkcji rolnej oraz podlegające akcyzie produkty. Możesz więc udać się na targ rolny lub
- start
- Poprzedni artykuł
- 1
- 2
- 3
- 4
- Następny artykuł
- koniec