- Szczegóły
- Kategoria: Sprzedaż warzyw
Chcemy udzielić Wam porad, istotnych informacji i odpowiedzieć na Wasze pytania, abyście mogli rozwijać swój biznes. Jest to przewodnik, który nie tylko odpowie na pytanie, gdzie sprzedawać warzywa i owoce, ale także dostarczy wskazówek, jak rozwijać działalność w tej branży.
W latach 2015 – 2020 produkcja warzyw utrzymywała się na poziomie od 3,8 do 4,6 mln ton, co oznacza, że popyt na nie jest wysoki i rośnie, a zaspokojenie potrzeb ludności jest koniecznością. Produkcja kapusty wynosiła 0,8 – 1,0 mln ton, produkcja marchwi 0,7 – 0,8 mln ton, produkcja cebuli 0,5 - 0,7 mln ton. Produkcja owoców w Polsce w 2016 roku wynosiła 4,7 mln ton. Jabłka stanowią ponad 77% wyprodukowanych owoców. Owoce uprawiane są na 376 tys. ha powierzchni.
- Szczegóły
- Kategoria: Sprzedaż warzyw
Skuteczny marketing warzyw organicznych jest kluczem do rentowności. Marketing warzyw jest istotnym elementem każdego planu nowoczesnego gospodarstwa rolnego. Ochrona środowiska i bezpieczeństwo organicznych warzyw i owoców spowodowały wzrost zainteresowania ekologiczną produkcją warzyw i owoców jako alternatywą dla tradycyjnych gospodarstw owocowo-warzywnych. W rezultacie w początkach XXI wieku produkcja i marketing ekologicznych warzyw i owoców stale się rozwijały. Jednak w miarę jak coraz więcej producentów ekologicznych wchodzi do branży i staje się ona coraz bardziej konkurencyjna, obecni producenci są zmuszeni do tego, by stać się lepszymi hodowcami i skuteczniejszymi sprzedawcami warzyw i owoców.
- Szczegóły
- Kategoria: Sprzedaż warzyw
Produkcja żywności odbywa się w sezonach. Jeśli prowadzisz biznes sezonowy, nie chcesz tracić klientów poza sezonem. Oto kilka wskazówek, jak robić działania marketingowe biznesu sezonowego poza sezonem.
Sprzedaż warzyw od rolnika poprzez tworzenie i udostępnianie wysokiej jakości treści
Wykorzystaj cały dodatkowy czas, który masz poza sezonem, aby tworzyć i udostępniać wysokiej jakości treści swojej obecnej i przyszłej bazie klientów. To, że nic nie sprzedajesz, nie oznacza, że komunikacja z klientami powinna ustać. Kontynuuj wysyłanie cotygodniowych newsletterów, pisz posty na blogu, zamieszczaj zdjęcia i filmy na swoich stronach w mediach społecznościowych.
- Szczegóły
- Kategoria: Sprzedaż warzyw
Sprzedaż warzyw z własnej uprawy z godziwym zyskiem, z pewnością pragnie tego wielu rolników.
Od 1 stycznia 2016 r. możesz sprzedawać własne owoce, warzywa, czyli plony pola bez konieczności rejestracji działalności gospodarczej. W związku z nowelizacją ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych możesz zarabiać pieniądze, nie musisz zakładać działalności gospodarczej do tego celu. Możliwość zarabiania pieniędzy Została rozszerzona o sprzedaż produktów pochodzenia zwierzęcego lub roślinnego, które nie zostały przetworzone przemysłowo i pochodzą z własnej uprawy lub hodowli. Wyjątek stanowią zwierzęce i roślinne przetworzone produkty, które zostały stworzone w ramach specjalnych działów produkcji rolnej oraz podlegające akcyzie produkty. Możesz więc udać się na targ rolny lub
- Szczegóły
- Kategoria: Sprzedaż warzyw
Lokalne warzywa i owoce - inaczej nazywane produktami bliskimi, zero-kilometrowymi lub krótkołańcuchowymi. Lokalne warzywa i owoce produkowane są w bliskim sąsiedztwie (maksymalnie około 100 km), co ewidentnie stanowi stosunkowo niewielką odległość pomiędzy producentem, a konsumentem końcowym.
Trend kupowania lokalnych warzyw i owoców powstał w Stanach Zjednoczonych w latach 70. i został po raz pierwszy wprowadzony w Europie we Włoszech pod hasłem "Slow food", prowadzonym przez Carlo Pietriniego. Ruch ten opowiadał się za lokalną konsumpcją jako strategią promującą bliższe uznanie dla żywności, w przeciwieństwie do koncepcji "fast food".
- start
- Poprzedni artykuł
- 1
- 2
- 3
- Następny artykuł
- koniec