Strategia marketingowa sprzedaży świeżych warzyw i owoców

Przez wiele dziesięcioleci dietetycy i inni specjaliści ds. zdrowia próbowali i próbują nakłonić konsumentów do spożywania większej ilości świeżych produktów. Jednak marketing warzyw i owoców może stanowić wyzwanie. Na szczęście społeczeństwo stało się bardziej zainteresowane odżywianiem, koncepcją "żywności funkcjonalnej" i gotowaniem w domu. Właściciele sklepów ze świeżymi produktami mogą wykorzystać te trendy, aby edukować klientów i zachęcać ich do spożywania świeżych warzyw i owoców.

Czytaj więcej...

Gdzie sprzedawać warzywa i owoce?

Gdzie sprzedawać warzywa i owoce? Takie pytanie często otrzymujemy od Was. Pragniemy udzielić kilku porad. Podzielić się z Wami Istotnymi informacjami i odpowiedzieć na Wasze pytania, abyście mogli rozwijać swój biznes. Jest to przewodnik, który nie tylko odpowie na pytanie, gdzie sprzedawać warzywa i owoce, ale także dostarczy wskazówek, jak rozwijać działalność w tej branży.

W latach 2015 – 2020 produkcja warzyw utrzymywała się na poziomie od 3,8 do 4,6 mln ton, co oznacza, że popyt na nie jest wysoki i rośnie, a zaspokojenie potrzeb ludności jest koniecznością. Produkcja kapusty wynosiła 0,8 – 1,0 mln ton, produkcja marchwi 0,7 – 0,8 mln ton, produkcja cebuli 0,5 - 0,7 mln ton. Produkcja owoców w Polsce w 2016 roku wynosiła 4,7 mln ton. Jabłka stanowią ponad 77% wyprodukowanych owoców. Owoce uprawiane są na 376 tys. ha powierzchni.

Czytaj więcej...

Sprzedaż warzyw z własnej uprawy, kilka pomysłów

Sprzedaż warzyw z własnej uprawy z godziwym zyskiem, z pewnością pragnie tego wielu rolników.

Od 1 stycznia 2016 r. możesz sprzedawać własne owoce, warzywa, czyli plony pola bez konieczności rejestracji działalności gospodarczej. W związku z nowelizacją ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych możesz zarabiać pieniądze, nie musisz zakładać działalności gospodarczej do tego celu. Możliwość zarabiania pieniędzy Została rozszerzona o sprzedaż produktów pochodzenia zwierzęcego lub roślinnego, które nie zostały przetworzone przemysłowo i pochodzą z własnej uprawy lub hodowli. Wyjątek stanowią zwierzęce i roślinne przetworzone produkty, które zostały stworzone w ramach specjalnych działów produkcji rolnej oraz podlegające akcyzie produkty. Możesz więc udać się na targ rolny lub

Czytaj więcej...

Marketing warzyw organicznych

Skuteczny marketing warzyw organicznych jest kluczem do rentowności. Marketing warzyw jest istotnym elementem każdego planu nowoczesnego gospodarstwa rolnego. Ochrona środowiska i bezpieczeństwo organicznych warzyw i owoców spowodowały wzrost zainteresowania ekologiczną produkcją warzyw i owoców jako alternatywą dla tradycyjnych gospodarstw owocowo-warzywnych. W rezultacie w początkach XXI wieku produkcja i marketing ekologicznych warzyw i owoców stale się rozwijały. Jednak w miarę jak coraz więcej producentów ekologicznych wchodzi do branży i staje się ona coraz bardziej konkurencyjna, obecni producenci są zmuszeni do tego, by stać się lepszymi hodowcami i skuteczniejszymi sprzedawcami warzyw i owoców.

Czytaj więcej...

Sprzedaż warzyw od rolnika poza sezonem

Produkcja żywności odbywa się w sezonach. Jeśli prowadzisz biznes sezonowy, nie chcesz tracić klientów poza sezonem. Oto kilka wskazówek, jak robić działania marketingowe biznesu sezonowego poza sezonem.

Sprzedaż warzyw od rolnika poprzez tworzenie i udostępnianie wysokiej jakości treści

Wykorzystaj cały dodatkowy czas, który masz poza sezonem, aby tworzyć i udostępniać wysokiej jakości treści swojej obecnej i przyszłej bazie klientów. To, że nic nie sprzedajesz, nie oznacza, że komunikacja z klientami powinna ustać. Kontynuuj wysyłanie cotygodniowych newsletterów, pisz posty na blogu, zamieszczaj zdjęcia i filmy na swoich stronach w mediach społecznościowych.

Czytaj więcej...

Cześć!

Szukamy dostawców świeżych owoców i warzyw!

Prześlij nasz adres, PlonyPola.pl osobie, od której kupujesz na lokalnym rynku warzywa i owoce.

Poproś, aby dodał swoje ogłoszenie. Za darmo!