Jak zacząć sprzedawać własne przetwory?

Jak zacząć sprzedawać własne przetwory? Rozpocznij biznes oparty na produkcji dżemów i galaretek, aby zarabiać poprzez wekowanie i sprzedaż dżemów i galaretek do smarowania, aby zachować niezależność.

Jeśli jesteś miłośnikiem wekowania i lubisz soczyste jagody, słodkie brzoskwinie i chrupiące jabłka, możesz zarobić dodatkową gotówkę na swoich konserwowanych smarowidłach.

Wiele osób tęskni za dawnymi smakami, czasami, kiedy jedzenie było domowe, domowej roboty i pełne rozpoznawalnych składników, jednak tempo współczesnego życia pozostawia niewiele czasu na gotowanie. Ludzie z tradycyjnymi umiejętnościami konserwowania mogą zaspokoić to pragnienie domowego jedzenia poprzez rozpoczęcie własnej działalności związanej z produkcją dżemów i galaretek.

Sprzedaż własnych dżemów ma wyjątkowe zalety. To może być fajny pomysł na biznes. Duży lub mały biznes, prowadzony w niepełnym wymiarze godzin, sezonowo lub przez cały rok. W przeciwieństwie do innych biznesów opartych na żywności, inwestycja w infrastrukturę i wyposażenie jest minimalna; możesz robić dżemy, galaretki i inne przetwory we własnej kuchni domowej. Ponadto, jako produkt niskiego ryzyka, miękkie pasty do smarowania mają mniej przeszkód w rozpoczęciu działalności niż inne biznesy oparte na żywności. Produkcja przetworów domowych jest to opłacalny sposób na wykorzystanie nadmiaru produktów z sadu lub ogrodu.

Czytaj więcej...

Sprzedaż własnych dżemów, jak założyć firmę dżemową?

Sprzedaż własnych dżemów może być dochodowym biznesem. Pomysłem na uniezależnienie się finansowe w dłuższym okresie czasu. Sprzedaż własnych dżemów polega na produkcji różnych smaków dżemów, które są pakowane w słoiki. Możesz sprzedawać swoje dżemy klientom bezpośrednio, lub możesz sprzedawać je detalistom. Dżemy własnej produkcji są umieszczane na tostach, używane w ciastkach i ciastach, i włączane do wielu innych produktów spożywczych.

Nie znalazłem raportu dotyczącego wielkości rynku własnych dżemów w Polsce. Można założyć, że pandemia 2020 roku spowodowała wzrost tego typu działalności. W najbliższych latach wiele z tych firm przestanie działać, dla innych może to być początek fajnej biznesowej przygody. Mam nadzieję, że zyskownej na tyle , aby pozwoliła się utrzymać i rozwijać.

Kryzysy, spowolnienia gospodarcze zawsze są powodem wzrostu firm domowych rodzinnych, również czasem wielkich i mniejszych innowacji. Sprzedaż własnych dżemów rośnie. Klienci pragną zmiany, nowości innych smaków. Rynek dżemów, galaretek i przetworów jest silny, rośnie i ma wiele możliwości dla nowych firm i marek.

Czytaj więcej...

Sprzedaż przetworów domowych restauracjom

Znalezienie restauracji, do których możesz sprzedawać przetwory domowe, to przede wszystkim poszukiwania! Szukasz czegoś więcej niż tylko klienta, szukasz partnera. W dziwny sposób możesz to porównać do małżeństwa: najlepiej zrobić to dobrze już za pierwszym razem. Zacznij od zapoznania się z menu.

  • Czy produkujesz taki rodzaj żywności, jaki sprzedaje restauracja?
  • Czy uważasz, że Twoje przetwory domowe będą dobrze pasowały do ich stylu jedzenia?

Zacznij tworzyć listę potencjalnych kandydatów, do których możesz się zwrócić, możesz też spróbować

Czytaj więcej...

Sprzedaż przetworów domowych sklepom detalicznym

Podobnie jak w przypadku szukania restauracji, znalezienie potencjalnych sprzedawców wymaga wielu poszukiwań! Istnieje wiele różnych typów sprzedawców detalicznych, w tym: W zależności od produktów, ich ilości, opakowania i dostępności dostawy, sposób pozyskiwania sprzedawców będzie się różnił. Pierwszym krokiem jest umówienie się na spotkanie, ale zanim to nastąpi, musisz zrobić rozeznanie. Najlepiej dowiedz się, kim są Twoi konkurenci, jakiej ilości i częstotliwości dostaw wymagają, a także znaleźć informacje o cenach, które mogą zadecydować o zawarciu umowy.

Czytaj więcej...

Sprzedaż przetworów domowych klientom indywidualnym - gospodarstwom domowym

Sprzedaż przetworów domowych do domów, klientów indywidualnych, gospodarstw domowych może na początku wydawać się zniechęcająca, ponieważ:

  • Klientów jest tak wiele
  • Istnieje tak wiele sposobów, aby im sprzedawać.

W przeciwieństwie do restauracji czy handlu detalicznego, trudno jest zbadać lub dokładnie sporządzić listę potencjalnych nowych klientów. Najlepiej zacznij od poznania swojej grupy docelowej. Widzieliśmy, jak gospodarze, dostawcy zwiększają sprzedaż dzięki sprzedaży i promocji w miejscach, które odpowiadają stylowi życia klientów. Podzielanie tej samej filozofii współbrzmi z ich bazą klientów.

Czytaj więcej...

Cześć!

Szukamy dostawców świeżych owoców i warzyw!

Prześlij nasz adres, PlonyPola.pl osobie, od której kupujesz na lokalnym rynku warzywa i owoce.

Poproś, aby dodał swoje ogłoszenie. Za darmo!