Sprzedaż przetworów domowych klientom indywidualnym - gospodarstwom domowym

Sprzedaż przetworów domowych do domów, klientów indywidualnych, gospodarstw domowych może na początku wydawać się zniechęcająca, ponieważ:

  • Klientów jest tak wiele
  • Istnieje tak wiele sposobów, aby im sprzedawać.

W przeciwieństwie do restauracji czy handlu detalicznego, trudno jest zbadać lub dokładnie sporządzić listę potencjalnych nowych klientów. Najlepiej zacznij od poznania swojej grupy docelowej. Widzieliśmy, jak gospodarze, dostawcy zwiększają sprzedaż dzięki sprzedaży i promocji w miejscach, które odpowiadają stylowi życia klientów. Podzielanie tej samej filozofii współbrzmi z ich bazą klientów.

  • Określ, jakiego rodzaju klienci potrzebują Twoich produktów i poznaj ich sposób działania.
  • Gdzie robią zakupy?
  • Gdzie często bywają?
  • Ustal to i spotkaj się z nimi tam, gdzie już są!

Inne metody sprzedaży, które mogą pomóc Ci zwiększyć bazę klientów, to m.in:

Sprzedaż przetworów domowych sąsiadom

Jeśli sprzedajesz tylko własne przetwory domowe, to w porządku, ale jeśli starasz się dotrzeć do nowych klientów, stworzenie czegoś w rodzaju "jednego okienka" dla ich potrzeb związanych z lokalną żywnością zwiększy prawdopodobieństwo, że otrzymasz zamówienia. Pomyśl o tym jak o swoim własnym internetowym targu rolnym! Nawiązuj kontakty z innymi producentami, aby organizować współprowadzenie sprzedaży i dostawy z sąsiadami. Jest to świetny sposób na podział kosztów i zwiększenie sprzedaży.

Inwestycja w bycie w internecie

Bez względu na to, czy chodzi o inwestowanie czasu czy pieniędzy, ważne jest, aby inwestować w swoją obecność w internecie. Obecność w internecie przynosi wiele korzyści, takich jak zmniejszenie szans na utratę zamówień, dotarcie do większej liczby klientów i wzmocnienie marki. W sieci są wszyscy, zarówno Twoi klienci, jak i konkurencja. Nie przegap internetu! Jeśli Twój sklep internetowy jest nowoczesny, łatwy w obsłudze i profesjonalny, nie tylko zobaczysz natychmiastowe rezultaty, ale także podziękujesz sobie w dłuższej perspektywie, gdy Twoja marka będzie się rozwijać.

Program poleceń

To jest bardzo ważne. W branży spożywczej niezwykle ważne jest przekazywanie informacji z ust do ust. Twoi klienci na pewno mają znajomych, którzy również pokochają Twoje produkty. Powinieneś wykorzystywać istniejącą sieć klientów do generowania nowych klientów. Jak więc sprawić, aby klienci polecali Cię znajomym w Twoim imieniu?

Polecenia są korzystne dla wszystkich. Twój dotychczasowy klient jest nagradzany za swoją lojalność poprzez otrzymanie obniżonej ceny, a nowy klient dowiaduje się o Twojej firmie z najbardziej zaufanego źródła marketingu: z ust do ust.

Pamiętaj: Skupienie się na obsłudze klienta pomoże Ci w prowadzeniu skutecznego programu poleceń. Nie zapominaj o ciągłym sprawdzaniu, co słychać u Twoich klientów. A co najważniejsze, Twoja firma właśnie zyskała nowego klienta dzięki już istniejącemu!

Platformy marketingowe, portale ogłoszeniowe przetworów domowych

Oprócz stosowania programu poleceń, korzystaj z różnych platform marketingowych. Wykorzystaj media społecznościowe do promowania swojej marki i prezentowania swoich produktów. Instagram może być świetnym narzędziem do pokazywania zdjęć przetworów domowych, gospodarstwa i zapewniania przejrzystości produktów, których szukają klienci. Uczestnicz w targach rolnych i festiwalach żywności, aby budować relacje z potencjalnymi klientami. Rozwieszaj materiały promocyjne w punktach obsługi klienta, takich jak siłownie, targi rolne, lokalne sklepy itp. Istnieje wiele różnych metod promowania firmy. Korzystanie z różnych metod zwiększy prawdopodobieństwo, że materiały dotrą do klientów.

Pozyskiwanie klientów indywidualnych na przetwory domowe

Znalazłeś swoich klientów, ale teraz musisz ich obsłużyć. Przeanalizujmy to:

Sprzedaż przetworów domowych do gospodarstw domowych:

Oto nasze najlepsze wskazówki, które pomogą Ci sprzedawać przetwory domowe klientom bezpośrednio:

Strategia sprzedaży online przetworów domowych

Aby sprzedawać przetwory domowe w internecie, musisz być w sieci. Każdy konsument jest online. Jest to najlepszy sposób na dotarcie do nowych klientów i sprawienie, by kupowali od Ciebie łatwo i szybko. Najlepszym sposobem na osiągnięcie tego celu jest posiadanie własnego sklepu internetowego. Oszczędza to czas potrzebny na przyjmowanie, przetwarzanie i realizację zamówień. Pamiętaj, abyś na bieżąco aktualizował swoje zapasy i wykorzystywał różne narzędzia marketingowe do promowania sklepu.

Powtarzalność sprzedaży przetworów domowych

Konsumenci mają krótką pamięć. Twoim zadaniem jest dotarcie do nich nie jeden raz, ale 100 razy! Dowiedz się, z jakich platform sprzedaży przetworów domowych często korzystają i czego szukają podczas zamawiania. Co może sprawić, że będzie to dla nich najwygodniejsze? Jeśli dopasujesz potrzeby swoich klientów do Twoich przetworów domowych, dasz im mniej powodów, aby nie złożyli u Ciebie zamówienia.

Twórz historie przetworów domowych

W internecie dostępnych jest bardzo wiele przetworów domowych. Zadbaj o to, aby Twoje przetwory domowe nie zgubiły się w tym natłoku. Stwórz markę przetworów domowych, która będzie jednolita dla wszystkich platform i unikalna. Opowiedz swoją historię. Pamiętaj, że kupowanie na rynku lokalnym to przede wszystkim wspieranie społeczności. Pomóż wszystkim poznać ciebie, twoją firmę i nie zapomnij o tym, by nawiązać do aktualnych trendów w branży.

Sprzedaż przetworów domowych poprzez platformy internetowe "kupuj lokalnie ", grup na facebooku

W wielu gminach, powiatach istnieją katalogi lokalnej żywności, w których kupujący mogą znaleźć rolników i producentów ze swojej okolicy. Załóż profil w tych katalogach, aby Twoja firma pojawiała się w wyszukiwarce. Podaj link lub dane kontaktowe, aby konsumenci mogli łatwo kupić twoje przetwory domowe.

 

 

 

Cześć!

Szukamy dostawców świeżych owoców i warzyw!

Prześlij nasz adres, PlonyPola.pl osobie, od której kupujesz na lokalnym rynku warzywa i owoce.

Poproś, aby dodał swoje ogłoszenie. Za darmo!