- Szczegóły
- Kategoria: Sprzedaż warzyw
Produkcja żywności odbywa się w sezonach. Jeśli prowadzisz biznes sezonowy, nie chcesz tracić klientów poza sezonem. Oto kilka wskazówek, jak robić działania marketingowe biznesu sezonowego poza sezonem.
Sprzedaż warzyw od rolnika poprzez tworzenie i udostępnianie wysokiej jakości treści
Wykorzystaj cały dodatkowy czas, który masz poza sezonem, aby tworzyć i udostępniać wysokiej jakości treści swojej obecnej i przyszłej bazie klientów. To, że nic nie sprzedajesz, nie oznacza, że komunikacja z klientami powinna ustać. Kontynuuj wysyłanie cotygodniowych newsletterów, pisz posty na blogu, zamieszczaj zdjęcia i filmy na swoich stronach w mediach społecznościowych.
- Szczegóły
- Kategoria: Sprzedaż warzyw
Lokalne warzywa i owoce - inaczej nazywane produktami bliskimi, zero-kilometrowymi lub krótkołańcuchowymi. Lokalne warzywa i owoce produkowane są w bliskim sąsiedztwie (maksymalnie około 100 km), co ewidentnie stanowi stosunkowo niewielką odległość pomiędzy producentem, a konsumentem końcowym.
Trend kupowania lokalnych warzyw i owoców powstał w Stanach Zjednoczonych w latach 70. i został po raz pierwszy wprowadzony w Europie we Włoszech pod hasłem "Slow food", prowadzonym przez Carlo Pietriniego. Ruch ten opowiadał się za lokalną konsumpcją jako strategią promującą bliższe uznanie dla żywności, w przeciwieństwie do koncepcji "fast food".
- Szczegóły
- Kategoria: Sprzedaż warzyw
Strategie marketingowe świeżych produktów, rosnąca popularność sprawia, że sektor warzyw i owoców zyskuje na znaczeniu. Dlatego, aby zaspokoić rosnący popyt, powinieneś dobrze zaplanować skuteczną strategię marketingową.
Klienci uwielbiają świeże warzywa i owoce, niezależnie od tego, z jakiego kraju pochodzą. Na całym świecie zawsze istniał duży popyt na świeże produkty. Wraz z upływem czasu, gdy ludzie skłaniają się ku zdrowszemu odżywianiu, popularność warzyw stopniowo rośnie.
Niektóre podstawowe strategie obejmują gromadzenie produktów, wstępne przetwarzanie i dystrybucję.
- Szczegóły
- Kategoria: Sprzedaż warzyw
W naszym blogu na temat kupowania i sprzedawania warzyw i owoców w Internecie omówiliśmy znaczenie digitalizacji w sektorze warzyw i owoców. Na początku pandemii Covid-19, istotnie wzrosła sprzedaż internetowa świeżych warzyw i owoców. Mając to na uwadze, strategie marketingowe w sektorze warzyw i owoców uległy drastycznej zmianie i skupiają się na marketingu internetowym. Dostosowanie się do tej nowej rzeczywistości rodzi wiele pytań o to, jak wdrożyć niezawodny i skuteczny plan marketingowy. Jak zmienić strategie marketingowe warzyw i owoców po Covid-19? Oto nasze zalecenia.
- Szczegóły
- Kategoria: Sprzedaż warzyw
Sprzedawcy detaliczni świeżych warzyw i owoców, mogą cieszyć się stałymi dochodami, ponieważ są to produkty, które ludzie zazwyczaj spożywają przez cały rok. Jeśli myślisz o rozpoczęciu tego typu działalności, musisz wyposażyć się w skuteczne strategie marketingowe, które nie tylko pomogą Ci promować Twoje produkty, ale także edukować konsumentów na temat spożywania świeżych produktów.