Sprzedaż warzyw od rolnika poza sezonem

Produkcja żywności odbywa się w sezonach. Jeśli prowadzisz biznes sezonowy, nie chcesz tracić klientów poza sezonem. Oto kilka wskazówek, jak robić działania marketingowe biznesu sezonowego poza sezonem.

Sprzedaż warzyw od rolnika poprzez tworzenie i udostępnianie wysokiej jakości treści

Wykorzystaj cały dodatkowy czas, który masz poza sezonem, aby tworzyć i udostępniać wysokiej jakości treści swojej obecnej i przyszłej bazie klientów. To, że nic nie sprzedajesz, nie oznacza, że komunikacja z klientami powinna ustać. Kontynuuj wysyłanie cotygodniowych newsletterów, pisz posty na blogu, zamieszczaj zdjęcia i filmy na swoich stronach w mediach społecznościowych.

Wykorzystaj czas na budowanie stron marketingowych sprawi, że klienci będą zaangażowani i pozwoli Ci to przygotować się na pracowity sezon.

Niektóre świetne pomysły aby zwiększyć sprzedaż warzyw od rolnika na wpisy na blogu i posty w mediach społecznościowych mogą obejmować:

  • Jak nadal cieszyć się brokułami w zimie.
  • Konkurs fotograficzny na zimowe przepisy z wykorzystaniem buraków.
  • Zdjęcia i wpis na blogu o przygotowaniach do sezonu sprzedaży.

Sprzedaż warzyw od rolnika poprzez stworzenie programu poleceń

Program poleceń to maszyna marketingowa! Słowa przekazywane z ust do ust są najpotężniejszymi narzędziem. Przyszli klienci chcą wiedzieć, że jesteś godny zaufania, a Twoje warzywa są świetne! Uwierz nam, klienci są bardziej skłonni zaufać swoim przyjaciołom niż Tobie! Program poleceń pozwala Ci na wejście w nowy kanał sprzedaży, jednocześnie wciąż otrzymując zamówienia od istniejącej bazy klientów.

Poświęć czas na budowania relacji z obecnymi klientami i wykorzystaj go poza sezonem do budowania programu polecającego. Zacznij od wprowadzenia programu do swoich klientów wcześnie, aby stworzyć popyt na warzywa od rolnika w nadchodzącym sezonie.

Sprzedaż warzyw od rolnika poprzez budowanie emocji

Musisz sprawić, by ludzie byli podekscytowani nadchodzącym sezonem! Użyj kampanii e-mailowych, mediów społecznościowych i innych narzędzi marketingowych, aby poinformować klientów znać, co nadchodzi.

  • Udostępniaj zdjęcia z siewu, procesu wzrostu lub innych prac przedsezonowych.
  • Przypomnij klientom, co im się podobało w zeszłym roku, udostępniając zdjęcia z poprzedniego sezonu.
  • Przedstawiaj nowe warzywa lub uprawy, które będziesz sprzedawać w nowym sezonie.

Twoim celem jest, aby Twoi klienci byli podekscytowani i gotowi do zamawiania warzyw online, zanim jeszcze staną się dostępne.

Sprzedaż warzyw od rolnika poprzez oferty przedpremierowe

W zależności od rodzaju warzyw, zamówienia przedpremierowe mogą być świetnym sposobem na zapewnienie sprzedaży i ciągłej reklamy z ust do ust, zanim jeszcze rozpocznie się sezon. Jest to również świetny wskaźnik tego, ile jeszcze będziesz musiał sprzedać warzyw  sezonie, aby osiągnąć swoje cele biznesowe.

W okresie poza sezonem, masz znacznie więcej czasu na działania marketingowe i osiągnięcie sprzedaży, zanim zaczniesz zajmować się uprawami i polem. Po zaplanowaniu wielkości produkcji warzyw, podziel się swoimi warzywami i owocami z klientami i pozwól im składać zamówienia na przyszłość. Dodatkowo, możesz zaoferować zniżki dla zamówień złożonych przed sezonem. To może pomóc w zachęceniu klientów do wczesnego składania zamówień na warzywa i owoce.

Sprzedaż warzyw od rolnika poprzez udział w targach rolnych i imprezach

Tylko dlatego, że możesz uprawiać warzywa i owoce tylko w określonym czasie w roku, nie oznacza to, że twoja farma nie jest blisko Twoich klientów. Wykorzystaj swoją przestrzeń do organizowania różnych wydarzeń, aby przyciągnąć klientów do swojego gospodarstwa, swojej farmy. Rozważ wycieczki po farmie, warsztaty i zajęcia związane z Twoimi warzywami i owocami lub wartościami biznesowymi (jeśli pozwala na to pogoda). Wiele gospodarstw rolnych organizuje obozy i zajęcia rolnicze, aby nawiązać kontakt ze swoją społecznością i wykorzystać swoją przestrzeń! Jest to świetny sposób, aby kontynuować rozwój relacji z klientami i pomóc Ci zdobyć trochę gotówki na boku poza sezonem. To dodatkowe przychody poza sprzedażą warzyw i owoców.

Wydaje ci się, że to duże zadanie do wykonania na własną rękę? Rozważ współpracę z lokalnymi firmami i zaoferuj swoją farmę jako lokalizację na wydarzenia, spotkania! Współpraca z innymi firmami może również wprowadzić Twój biznes do nowych klientów.

Sprzedaż warzyw od rolnika poza sezonem

Kontynuowanie marketingu swojego gospodarstwa rolnego, upraw warzyw i owoców i kontakt z klientami poza sezonem jest niezbędne do utrzymania relacji handlowych i zapewnienia sprzedaży warzyw od rolnika poza sezonem i w sezonie. Wykorzystaj okres poza sezonem jako czas na przygotowanie się i przygotowanie się do pracowitego sezonu sprzedaży warzyw i owoców.

Cześć!

Szukamy dostawców świeżych owoców i warzyw!

Prześlij nasz adres, PlonyPola.pl osobie, od której kupujesz na lokalnym rynku warzywa i owoce.

Poproś, aby dodał swoje ogłoszenie. Za darmo!