Przyszłość świeżych owoców i warzyw po 2020

Pod koniec roku 2020, który obfitował we wszelkiego rodzaju nieoczekiwane zmiany, spożycie świeżych owoców i warzyw przez konsumentów jest znacznie inne niż przed pandemią. Mówiąc prościej, ludzie chcą uzyskać więcej z tego, co mają, coś, co rozciąga się na sam produkt, jego wykorzystanie i wartość.

Gdzie w związku z tym znajdują się świeże warzywa i owoce, produkty łatwo psujące się? W zasadzie nie w złym miejscu. Producenci, firmy pakujące i sprzedawcy żywności mogą przekształcić zmieniające się potrzeby konsumentów w możliwości, które przyniosą im korzyści nawet wtedy, gdy sytuacja na świecie zmieni się ponownie w 2021 roku.

Na przykład producenci i sprzedawcy detaliczni mogą promować warzywa o dłuższym okresie przydatności do spożycia i informować konsumentów o tym, jak - i jak długo - mogą je spożywać.

Czytaj więcej...

Jak zarabiać pieniądze sprzedając warzywa online

Przyszłość sprzedaży warzyw i owoców jest w sieci! Jeśli masz pole i chciałbyś zarobić trochę dodatkowej gotówki możesz rozważyć sprzedaż swoich domowych warzyw online.

Niezależnie od tego, czy prowadzisz kiosk, posiadasz własną farmę, czy po prostu ogródek przydomowy, możesz sprzedawać swoje produkty na giełdach warzywnych peer-to-peer. Dziś zastanowimy się, dlaczego warto rozważyć założenie sklepu internetowego i jak można zacząć zarabiać na sprzedaży warzyw online.

Wpływ COVID-19 na firmy

Zanim przejdziemy dalej, dobrze byłoby zorientować się, jak tradycyjne firmy radzą sobie po wybuchu epidemii koronawirusa. Wielu przedsiębiorców stwierdziło, że może być zmuszonych do trwałego zamknięcia działalności jeśli zakłócenia w działalności gospodarczej utrzymają się w ciągu kilku miesięcy.

Czytaj więcej...

Przygotuj się do sprzedaży warzyw i owoców online

Przed rokiem 2019 istniała pewna niechęć do kupowania i sprzedawania warzyw i owoców online. Klienci czuli się niekomfortowo, nie mając produktu fizycznie przed sobą, a niektórzy sprzedawcy nie postrzegali tego jako obszaru możliwości. Według badania "Sprzedaż internetowa warzyw i owoców w Europie" przeprowadzonego przez Freshfel Europe i OECD Fruits and Vegetables Scheme, trend kupowania świeżej żywności online jest sytuacją regionalną, która rozwinęła się głównie w Chinach (gdzie rośnie o 50% rocznie, a wartość rynku wynosi 60 mld euro), a trend ten jest podobny w Stanach Zjednoczonych. W Europie rynek sprzedaży warzyw i owoców online rozwija się znacznie wolniej.

Czytaj więcej...

400 gram Challenge - Trend w konsumpcji owoców i warzyw w UE

Statystyki opublikowane w 2018 ujawniły, że od 2013 r. konsumpcja świeżych owoców i warzyw w Europie bardzo powoli ponownie wzrosła po zauważalnym trendzie spadkowym od przełomu wieków. Tak wynika z Monitora Konsumpcji Freshfel Europe. Monitor zdecydowanie zachęca do zwiększenia liczby inicjatyw publicznych i prywatnych w celu stymulowania konsumpcji. Zauważalnie, dane pokazują bardzo niewielki spadek ponownie z 2016 do 2017 roku. Europejski wskaźnik pozostaje poniżej zalecenia Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) dotyczącego spożycia co najmniej 400 g świeżych warzyw i owoców na osobę dziennie.

Freshfel Europe's Consumption Monitor analizuje trendy w produkcji, handlu, podaży i konsumpcji w UE-28, z uwzględnieniem najnowszych danych z 2017 roku. Dane pokazują, że:

Czytaj więcej...

Cześć!

Szukamy dostawców świeżych owoców i warzyw!

Prześlij nasz adres, PlonyPola.pl osobie, od której kupujesz na lokalnym rynku warzywa i owoce.

Poproś, aby dodał swoje ogłoszenie. Za darmo!