Strategie marketingowe warzyw i owoców po Covid-19
- Szczegóły
- Kategoria: Sprzedaż warzyw
W naszym blogu na temat kupowania i sprzedawania warzyw i owoców w Internecie omówiliśmy znaczenie digitalizacji w sektorze warzyw i owoców. Na początku pandemii Covid-19, istotnie wzrosła sprzedaż internetowa świeżych warzyw i owoców. Mając to na uwadze, strategie marketingowe w sektorze warzyw i owoców uległy drastycznej zmianie i skupiają się na marketingu internetowym. Dostosowanie się do tej nowej rzeczywistości rodzi wiele pytań o to, jak wdrożyć niezawodny i skuteczny plan marketingowy. Jak zmienić strategie marketingowe warzyw i owoców po Covid-19? Oto nasze zalecenia.
Co jest potrzebne do opracowania strategii marketingowej warzyw i owoców?
Nawiąż kontakt za pośrednictwem sieci społecznościowych
Od LinkedIn, gdzie możesz nawiązać kontakt z innymi specjalistami z branży, po Tiktok, gdzie możesz porozmawiać o swoich uprawach, codziennych wydarzeniach w branży owocowo-warzywnej lub prezentacji produktów w sklepie. Sieci społecznościowe są niezwykle użytecznym kanałem, dzięki któremu możesz nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami i zbudować ich lojalność.
Wykorzystaj wartość odżywczą warzyw i owoców
Być może zastanawiasz się, co to oznacza? Klienci są świadomi, że warzywa i owoce są korzystne dla ich ogólnego stanu zdrowia, ale co, jeśli pójdziesz o krok dalej i dostarczysz im użytecznych i precyzyjnych informacji o warzywach i owocach? Jeśli uprawiasz warzywach i owocach, możesz umieścić na opakowaniu istotne dane o uprawie, a jeśli sprzedajesz warzywach i owocach, możesz w punkcie sprzedaży pokazać cechy charakterystyczne, które podkreślają ich zalety. W rozmowie z ekspertami z branży rolno-spożywczej poruszyliśmy temat wartości takich informacji i sposobów wykorzystania opakowań. Istnieją dziesiątki nieoczekiwanych kombinacji!
Stwórz cyfrową przestrzeń dla swoich produktów
Katalog internetowy warzyw i owoców, portal sprzedaży warzyw i owoców, podam tylko jeden przykład, Plony Pola, nie tylko umożliwia sprzedaż w dowolnym czasie i z dowolnego miejsca, ale także jest sposobem na podkreślenie atrakcyjności Twoich warzyw i owoców. Ponadto możesz go łatwo udostępniać w sieciach i na czatach, dzięki czemu zakup jest możliwy za jednym kliknięciem.
Nawiąż kontakt z influencerami z branży
Istnieją ludzie specjalizujący się w bardzo specyficznych niszach rynkowych, a świat warzyw i owoców jest jedną z nich! Znalezienie osób, które będą promować Twoje warzywa i owoce i markę sprawi, że docelowi odbiorcy dowiedzą się o tym, co masz do zaoferowania. Możesz także nawiązać kontakty z osobami zainteresowanymi Twoimi warzywami i owocami, przetworami z warzyw i owoców i wszystkim, co się za nimi kryje.
Partnerstwa
Oprócz influencerów dostępne są inne możliwości, takie jak wydawnictwa specjalizujące się w publikacjach naukowych lub książkach kucharskich, w których warzywa i owoce są głównymi składnikami. Istnieją także szkoły poszukujące innowacyjnych sposobów popularyzacji warzyw i owoców wśród uczniów (np. poprzez relacje z pierwszej ręki i materiały, które możesz im dostarczyć). Możliwości jest nieskończenie wiele, trzeba tylko znaleźć sposób, który najlepiej odpowiada naszym oczekiwaniom.
Strategie marketingowe warzyw i owoców po Covid-19
- Czy jesteś gotowy na krok, który zmieni bieg Twojej działalności?
- Plony Pola oferujemy Ci impuls, którego właśnie teraz szukasz.
- Czekaliśmy na Ciebie!
Zapraszamy!