Promocja przetworów domowych, grupa vs. strona na Facebooku

Kiedy zaczynasz swój biznes przetworów domowych, masz tak wiele możliwości, aby dotrzeć do swojej grupy docelowej. Facebook jest ogromną platformą pełną klientów gotowych wydać swoje pieniądze na Twoje przetwory domowe.

  • Od czegoś powinnaś zacząć?
  • Co wybrać strona na Facebooku czy grupa na Facebooku?
  • Która z opcji przyniesie Ci więcej korzyści w krótszym czasie?

Promocja przetworów domowych, kiedy wybrać stronę na Facebooku

Strony na Facebooku są moim must have podczas uruchamiania działalności gospodarczej. Dlaczego? Funkcje, które oferuje strona na Facebooku posiadając konto biznesowe są naprawdę niesamowite. Od sprzedaży na Facebooku, aby móc uruchomić reklamy - wszystko to (i więcej) jest dostępne dla Ciebie, jeśli masz stronę.

Pomyśl o swojej stronie na Facebooku jako część lejka marketingowego, pierwszy krok, który ktoś podejmuje, aby przejść z nic nie wiedząc o swojej firmie, aby stać się klientem. Klienci, którzy cię nie znają, są w stanie uzyskać dostęp do informacji, których potrzebują od ciebie, aby rozpocząć sprzedaż, przesuwając się w dół lejka, aż wyskoczą na końcu z Twoimi przetworami domowymi w ręku.

Innym narzędziem do Twojej dyspozycji jako właścicielce strony są płatne reklamy na Facebooku. Możesz uruchomić reklamy, jeśli masz stronę na Facebooku, aby promować swoją firmę. Jeżeli na Facebooku są Twoi klienci, Ty również powinna ś tam być, aby kierować ruch i zwiększać sprzedaż. Z reklam, możesz przekierować potencjalnych nowych klientów na stronę www, gdzie klienci będą w stanie przeglądać przetwory domowe - produkty i dokonają zakupu. Reklamy są doskonałym sposobem, aby pokazać swoją grupę docelową dokładnie to, czego pragniesz.

Twoja strona na Facebooku nieustannie zbiera dla Ciebie dane. Jakbyś wykorzystała dane, gdybyś mogła wrócić do ludzi, którzy byli zainteresowani Twoimi przetworami domowymi w przeszłości? Facebook zebrał i przechowuje dane, których potrzebujesz, aby to zrobić, więc kiedy jesteś gotowa, aby rozwinąć nową ofertę, masz dane o potencjalnych klientach na wyciągnięcie ręki.

Promocja przetworów domowych, kiedy wybrać grupę na Facebooku

Grupy na Facebooku są doskonałym sposobem na tworzenie i rozwój lojalności marki, pozyskania klientów na całe życie.

Grupy oferują producentom przetworów domowych funkcje, których nie można uzyskać na stronie na Facebooku, takie jak wyłączność, gdzie tylko członkowie grupy mogą zobaczyć pewne treści. To może być ogromny wyróżnik, jeśli chodzi o budowanie bazy wiernych klientów Twojej marki, dając największym fanom pierwszeństwo w dostępie do Twoich treści, sprzedaży i pop-upów.

Grupy na Facebooku mogą również pomóc Ci osiągnąć odbiorców bardziej konsekwentnie. Jeśli masz stronę na Facebooku, tylko około 2 - 5% Twoich treści jest pokazywanych odbiorcom. Grupy mają inne zasięgi w tej chwili (aż do następnej zmiany algorytmu Facebooka!). Fani, którzy rzeczywiście chcą kupić Twoje przetwory domowe,  członkowie grupy w łatwiejszy sposób uzyskują dostęp do Twoich treści.

Promocja przetworów domowych, grupa vs. strona na Facebooku

Nadal nie masz odpowiedzi, co do tego, które podejście powinnaś podjąć na Facebooku, dam ci moją opinię w tej sprawie. Istnieją korzyści z obu grup i stron. Jeśli możesz poświęcić dużo czasu, masz bardzo szeroką ofertę przetworów domowych, która jest atrakcyjna dla tych samych klientów, wybierz grupę. Jeżeli nie masz czasu, oferujesz tylko kilka słoików dżemu przez kilka miesięcy w roku, wybierz stronę na Facebooku.

Myślisz, że Grupa może pomóc Ci w sprzedaży i przywiązaniu do marki?

Skup się na budowaniu relacji z członkami Grupy.

Bez względu na to, którą z nich wybierzesz, zarówno strony na Facebooku, jak i grupy na Facebooku mogą przyciągnąć klientów - i przynieść Ci dochody - do Twojego domowego biznesu przetworów domowych, jeśli są wykorzystywane jako część strategii marketingowej.

Cześć!

Szukamy dostawców świeżych owoców i warzyw!

Prześlij nasz adres, PlonyPola.pl osobie, od której kupujesz na lokalnym rynku warzywa i owoce.

Poproś, aby dodał swoje ogłoszenie. Za darmo!