Portal warzyw i owoców. Kto i jak powinien na nim ogłaszać sprzedam warzywa, sprzedam owoce?
- Szczegóły
- Kategoria: Kupuj lokalnie
Celem tego artykułu jest pomoc drobnym rolnikom, sadownikom, rzemieślniczym producentom żywności promowanie i sprzedawanie ich produktów.
- Rolnik, którego gospodarstwo znajduje się w Polsce i który nie założył jeszcze stoiska lub jest w trakcie jego zakładania.
- Sadownik, którego sad znajduje się w Polsce.
- Rzemieślniczy zakład produkcyjny rolny, którego zakład produkcyjny znajduje się w Polsce. Firma, która produkty spożywcze metodami nieprzemysłowymi.
- Handlowiec, który skupuje warzywa i owoce bezpośrednio od rolników i sadowników i dostarcza je bezpośrednio konsumentom.
- Nowe lub istniejące gospodarstwa, które chcą dotrzeć do konsumentów w mieście. Nowi hodowcy często testują rynek i swoją linię produktów na rynkach rolnych, ponieważ początkowa inwestycja jest minimalna. Tam mogą szybko i dokładnie ocenić preferencje konsumentów i odpowiednio dostosować produkcję.
- Każdy, kto lubi uprawiać owoce i warzywa lub inne produkty rolne, chce uzupełnić swoje dochody i lubi kontakt z ludźmi.
Warzywa od rolnika, owoce do domu, świeże jajka
- Rolnicy mogą sprzedawać swoje owoce, warzywa lub inne produkty rolne wyhodowane lub wyprodukowane przez nich lub ich rodziny na targach.
- Rolnicy, którzy sprzedają na rynkach rolnych uprawiają pełną gamę owoców lub warzyw. Konkurencja na tych rynkach może wymagać wypełnienia niszy lub poszukiwania nowego rynku.
- Odwiedzając uznane, dobrze zarządzane rynki rolne, można obserwować i uczyć się, jaką niszę na rynku można wypełnić konkretnymi warzywami i owocami. Dostarczanie informacji, jak korzystać z nowej odmiany lub pozycji i oferowanie próbek zwiększy sprzedaż i ustanowi stałą bazę klientów dla swojego produktu.
- Pamiętaj, że szefowie kuchni restauracji często przyglądają się produktom na lokalnych rynkach rolnych, a Twoje warzywa i owoce lub rzemieślnicze produkty spożywcze mogą stać się stałym elementem na ich stołach restauracyjnych.
- Organicznie uprawiane produkty to kolejna nisza rynkowa, którą warto rozważyć. Jest to szybko rozwijający się segment rolnictwa i cieszy się istotną przewagą cenową. Aby dowiedzieć się, jak uzyskać certyfikat producenta ekologicznego, odwiedź stronę www.
- W zależności od bazy klientów na rynku, popularne mogą być produkty interesujące dla różnych grup klientów. Więcej informacji możesz znaleźć na stronie www.
Wybór właściwej platformy z ogłoszeniami sprzedam warzywa, sprzedam owoce
Sprawdź w internecie, na lokalnym rynku warzyw i owoców, aby dowiedzieć się, czy jest miejsce dla kolejnego rolnika. Dla swojej oferty lokalnych produktów spożywczych. Rozpoznanie rynków spożywczych i próba ich zrozumienia jest nadal najlepszą metodą, aby zweryfikować, czy wybrany rynek warzyw i owoców jest dla Ciebie. Jaki ma potencjał do wzrostu w obszarze warzyw i owoców, które uprawiasz. Pamiętaj jednak, że zbudowanie bazy klientów wymaga czasu.
- Czy rynek promuje swoją stronę www?
- Ile będzie Cię kosztować sprzedaż na wybranym portalu ogłoszeniowym?
- Czy rynek warzyw i owoców przyciąga wystarczającą liczbę klientów?
- Czy potrafisz dostosować się do zasad panujących na rynku warzyw i owoców? Uzyskaj dokumenty regulaminu rynku od jego zarządcy. Upewnij się, że rynek służy twoim potrzebom.
Sprzęt, jakich narzędzi pracy potrzebujesz
- Cennik warzy i owoców. Prosty i przejrzysty.
- Torby lub skrzynki. Potrzebujesz drobne pieniądze do wydawania reszty. Trzymaj swoje pieniądze poza zasięgiem wzroku!
- Ciężarówka van, lub samochód, w zależności od ilości produktów, które planujesz dostarczać bezpośrednio do domów klientów.
- Stwórz logo, znak identyfikujący ciebie, nazwę twojego gospodarstwa, co sprzedajesz i skąd jesteś. Powinien to być stały element, który powinieneś eksponować podczas każdej wizyty na rynku.
Prezentacja warzyw i owoców
- Trzymaj produkty z dala od ziemi.
- Usuwaj produkty uszkodzone przez klientów.
- Czystość, kolor i odstępność są najważniejsze.
- W czasie zbiorów, usuń nadmiar ziemi z warzyw.
- Nie oferuj klientom produktów niskiej jakości lub zdeformowanych - będą one tylko odwracać uwagę od twojej ekspozycji.
Sprzedaż owoców i warzyw
- Jeśli to możliwe, postaraj się osobiście odbierać i obsługiwać każdego klienta lub korzystaj z tej samej ekipy sprzedażowej. To, oraz Twój stały znak, pomoże zbudować rozpoznawalność. Uprzejmość, wiedza, życzliwość i entuzjazm są kluczem do udanej sprzedaży.
- Znaj swoje warzywa i owoce - konsumenci są zainteresowani tym, jak je uprawiałeś, jakie odmiany sprzedajesz, a nawet jak je przygotować. Klienci kupują historie, pragną wiedzieć więcej.
- Chociaż czasami trudno jest być uprzejmym dla niektórych klientów, pamiętaj, że kłótliwość może odesłać innych klientów.
- Skup się na tu i teraz. Obsługuj jednego klienta w tym samym czasie. Pozwoli to na uniknięcie zamieszania wśród klientów. Staraj się mieć pojęcie o tym, na kogo należy czekać w następnej kolejności.
Potrzeba czasu, aby rozwinąć dochodowy biznes. Potrzeba wielu klientów na rynku, aby wyrobić sobie dobrą opinię.
Ustalanie cen za warzywa i owoce
- Opublikuj swoje ceny warzy i owoców.
- Miej pojęcie o tym, ile kosztuje cię uprawa i sprzedaż warzyw i owoców. Każdego produktu oddzielnie. Spróbuj oszacować koszty kilograma, kobiałki, miseczki lub sztuki. Jednostki, w jakich sprzedajesz.
- Poznaj ceny i jakość warzy i owoców swoich konkurentów. Nie panikuj, jeśli ktoś w kolejnym ogłoszeniu obniży ceny. Bądź pewny swojej jakości i pamiętaj, że klienci lubią stabilne ceny. Klienci kupują jakość.
- Jeśli będziesz targował się o cenę z jednym klientem, inni też będą chcieli to zrobić. Również klient, który płaci pełną cenę będzie bardzo rozczarowany, gdy dowie, że inny klient wynegocjował zniżkę.
- Nie można zadowolić wszystkich. Jeśli klienci narzekają na ceny, często możesz uratować sprzedaż dzięki uprzejmej, kompetentnej obsłudze. Dodatkowym usługom. Masz prawo do żądania swojej ceny, która pokrywa Twoje koszty i zapewnia Ci godziwy zysk. Jeśli nikt nie narzeka na ceny, a uzyskujesz większą sprzedaż, Twoje ceny mogą być nierealistycznie niskie.
- Łatwiej jest obniżyć ceny niż je podnieść. Nie walcz ceną. Na niskiej cenie tylko tracisz.
- Klienci oczekują jakości, uprzejmości i spójności! Na ogół są dobrze poinformowani i gotowi zapłacić rozsądną cenę za jakość i świeżość.